Regulamin
Pralni dywanów
Reklamacje zostają rozpatrzone w ciągu 30 dni.
Reklamacje można składać w siedzibie firmy EURODOM lub telefonicznie.
1. Wykonawcą usługi prania dywanów jest firma Pralnia dywanów EURODOM Maciej Jarząbski z siedzibą w Starych Kupiskach przy ulicy Krótka 2, zwana w dalszej części regulaminu Pralnia.
2. Wszelkie roszczenia dotyczące usługi prania dywanów należy kierować do firmy EURODOM.
3. Termin wykonania usługi wynosi od 4 do 7 dni roboczych.
3.1. Czas wykonania usługi może zostać wydłużony z powodów zwiększonej ilości dywanów w kolejce, szczególnie przed świętami.
4. Pralnia zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania usługi.
6. Wykonawca nie odpowiada za rzeczy znajdujące się w dywanie.
7. Nie ma pełnej gwaracji usunięcia przykrych zapachów: (np. mocz, stęchlizna).
8. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, a w szczególności z: bejcy, rdzy, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tanina, tłuszcze, napoje energetyzujące), przebarwienia po moczu.
9. Przy oddawaniu dywanu do pralni, klient zobowiązany jest poinformować obsługę o wszelkich nietypowych zabrudzeniach dywanu takich jak mocz, wymiociny, kawa, lakier czy pleśń.
9.1. Przy braku wcześniejszej informacji o trudnych zabrudzeniach (wyżej wymienionych) pralnia zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowych opłat w celu wykonania pełnej usługi.
10. Klient zobowiązany jest do poinformowania obsługi Pralni o wcześniejszym czyszczeniu dywanu (szczególnie ręcznym, środkami typu Wanish, Dywan Lux, itp.) oraz o ewentualnych uszkodzeniach.
11. Wysokość opłat za świadczone przez pralnię usługi określa cennik pralnia dywanów.
12. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 to koszt 20zł usługi prania.
13. Pralnia EURODOM uwzględnia reklamację klienta do 24 godzin od momentu odbioru dywanu.
15. Klient w ciągu 14 dni roboczych od złożenia reklamacji zostanie poinformowany o statusie reklamacji.
16. W przypadku uszkodzenia dywanu przez Pralnię Dywanów EURODOM szkoda zostanie pokryta przez ubezpieczalnię pralni.
17. W celu otrzymania odszkodowania należy zgłosić się do Pralni z dywanem zgodnie z okresem reklamacji oraz paragonem zakupu dywanu w celu zweryfikowania wartości przedmiotu.
Masz pytanie dotyczące prania?
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub w siedzibie firmy EURODOM.